Subject: FW: Töötasu alammäära kehtestamine
From: "Kaja Toomsalu" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 11:39:53 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Eesti Ametiühingute Keskliit kooskõlastab esitatud töötasu alammäära
eelnõu.

Lugupidamisega

Kaja Toomsalu

Eesti Ametiühingute Keskliit

  _____

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 21, 2024 11:48
To: Eesti Ametiühingute Keskliit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Teenistujate Ametiliitude Keskorganisatsioon TALO <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Personalitöö Arendamise Ühing
PARE <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; MTÜ Teenusmajanduse Koda
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Väike- ja
Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Töötasu alammäära kehtestamine

Tere!

Teile on saadetud dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Töötasu alammäära kehtestamine

Registreerimise kuupäev: 20.11.2024

Registreerimise number: 2-2/2944-1.

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
625 6342
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.mkm.ee> http://www.mkm.ee